منتديـــات أحـــلى أصحــــــــــــــــاب
:::: منورين منتديـــــــات احلى اصحاب وشرفنا بزيارتكم ونتمنى ان يحوز اعجابكم ::::

:::: منورين منتديـــــــات احلى اصحاب وشرفنا بزيارتكم ونتمنى ان يحوز اعجابكم ::::

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سبحان الله وبحمده ... سبحان الله العظيم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولالبوابة

.★.★.★.★.★.★::من الجميل ان تحمل قلبا يعرف معاني الحب .... ولكن من الاجمل ان تجد قلبا يحبك الحب بمعانيه التي يعرفها قلبك،،::★.★.★.★.★

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
جمل و أصعب قصة حب I_vote_rcapجمل و أصعب قصة حب I_voting_barجمل و أصعب قصة حب I_vote_lcap 
سفير الجنه
جمل و أصعب قصة حب I_vote_rcapجمل و أصعب قصة حب I_voting_barجمل و أصعب قصة حب I_vote_lcap 
منار
سفيرة الجنة
admin2
emy
دمعة فرح
يـــويـــآآآآ
الشاعر المصرى
دهب
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 38 بتاريخ الخميس أغسطس 09, 2012 6:42 pm
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 152 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو روان امين فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 1427 مساهمة في هذا المنتدى في 813 موضوع

جمل و أصعب قصة حب

كاتب الموضوعرسالة
emy
عضـــــو فعـــــــــال
عضـــــو فعـــــــــال
emy

جمل و أصعب قصة حب Empty
16052011
مُساهمةجمل و أصعب قصة حب

رأفت : أعتقد أننا آخر إتنين غير مرتبطين في هذا العالم 

سها : اه .. كل صحباتى مرتبطين وإحنا آخر إتنين مش مرتبطين وكل واحد فينا عايش من غير حبيب

رأفت : اه .. مش عارف أعمل إيه

سها : أنا عارفة .. تعالى نلعب لعبه

رأفت : لعبة إيه ؟

سها : تعالى نرتبط لمدة 30 يوم , أبقي حبيبتك فيهم وتبقي حبيبى فيهم لحد وا ال30 يوم يخلصوا

رأفت : مممم , فكره حلوه وانا كده كده فاضى طول الفتره اللى جايه ..

اليوم 1

دخلوا السينما لأول مرة مع بعض ومسكوا إيدين بعض وهما بيتفرجوا عالفيلم الرومانسى

اليوم 4

راحوا شاطىء البحر وإتفسحوا .. رأفت وسها عاشوا وقت مميز في اليوم ده

اليوم 12

رأفت عزم سها عالسيرك وعلي بيت الرعب , سها كانت خايفه أوى وحاولت تمسك إيد رأفت بس غلطت ومسكت إيد واحد تاني وفضلت تضحك هي ورأفت عالموقف ده

اليوم 14

راحوا للعراف وسئلوه عن حظهم , العراف قال لهم : حبايبى .. متضيعوش لحظه من حياتكم وعيشوا حياتكم في سعادة مع بعض .. بعديها عين العراف دمعت وقال لهم إمشوا

اليوم 20

سها عزمت رأفت عشان يروحوا الهرم وإتفرجوا هناك على الخيل وهو بيجرى .. سها همست ساعتها بكلام رأفت مسمعهوش

اليوم 28

ركبوا باص وبسبب الطريق المتعرج الباص عمل حادثه مكانت أول مره سها تبوس رأفت عشان إتجرح

اليوم 29

الساعه 11:27 p.m

فاضل 33 دقيقه وال30 يوم يخلصوا

رأفت وسها قاعدين فى نفس المكان إللى كانوا قاعدين فيه من 30 يوم ساعت ما إتفقوا يلعبوا اللعبه دى

رأفت : انا عطشان يا سها , تحبى تشربى حاجه ؟

سها : شكرا .. ياريت بيبسى

رأفت : حاضر ... إستنينى مش حتأخر

20 دقيقة عدت لحد ما سها لقت واحد غريب بيكلمها

الغريب : إنتى صاحبة رأفت ؟

سها : اه , ليه فيه إيه ؟؟؟

الغريب : سواق عربيه خبطه وهو في المستشفى حالته وحشه أوى

الساعه 11:57 p.m

الدكتور خرج من غرفة الطوارىء وكان فى إيده إزازة بيبسى وجواب لسها ..

الدكتور : إحنا لقينا الحاجات دى مع رأفت

سها قرأت الجواب وكان بيقول :

سها .. الجواب ده انا كتبته من كام يوم , انا لقيتك إنسانه رقيقه محلوه أوى , ولقيت نفسى بحبك بجد من غير ما أحس , إبتسامتك اللى حبتها عمرى ما حنساها , وكل حاجه حصلت بينا فى لعبة ال30 يوم خليتنى أحبك أوى .. وقبل ما ال30 يوم يخلصوا أتمنى إنك تكونى حبيبتى بجد لآخر يوم فى عمرى .. بحبك يا سها ..

سها كرمشت الجواب ودخلت غرفة الطوارىء وصرخت فى رأفت وعنيها كلها دموع : رأفت .. مش عيزاك تموت .. انا بحبك , فاكر يوم ما رحنا الأهرامات ؟ ساعتها انا همست بكلام إنت مسمعتهوش .. انا كنت بتمنى ساعتها إننا نفضل مع بعض للأبد ونفضل مستمرين فى اللعبه لآخر يوم فى حياتنا ... أرجوك متسبنيش يارأفت , حرام عليك متعملش فيا كده .

ساعتها الساعه دقت 12:00 a.m
وقلب رأفت بطل يدق ... وكانوا 30 يوم زى ما إتفقوا بالظبط .

أعطى كل المشاعر لمن تحب , إجعله يشعر أنه أغلى من الدنيا , لأنه عندما يرحل ستحزن عليه أشد الحزن , وسيكون وقت المشاعر قد فات أوانه ..
إذا كنت أغضبته إذهب إليه وأرضيه .. فلو كان لا يحبك ما كان غضب أو إنجرح منك ..
إحتويه داخلك وضمه إليك قبل أن يصبح ذكرى

مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

جمل و أصعب قصة حب :: تعاليق

Admin
رد: جمل و أصعب قصة حب
مُساهمة الإثنين مايو 16, 2011 10:46 am من طرف Admin
جمل و أصعب قصة حب Nsaayatd2d8408c7d
red flower
رد: جمل و أصعب قصة حب
مُساهمة السبت نوفمبر 26, 2011 2:52 pm من طرف red flower
تسلمى يا قمر على الموضوع الرائع

جمل و أصعب قصة حب